Н.Пр. Херо Мустафа и шеф Джон Кадю, световен посланик на американското говеждо откриха US- седмици в магазините на МЕТРО

Американската посланичка и шеф Джон Кадю, световен посланик на американското говеждо откриха Американските седмици в магазините на МЕТРО

От три години налагаме автентични български продукти, вкусове и рецепти, но предлагаме и интересни международни продукти, които да разнообразят менюто на нашите клиенти, каза Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО

US говеждото влезе в Метро с Херо Мустафа и готвач като рок звезда
US говеждото влезе в Метро с Херо Мустафа и готвач като рок звезда

Професионални готвачи, ресторантьори и кулинарни блогъри имаха възможност да се запознаят с високото качество на американското говеждо, на специална демонстрация в кулинарната МЕТРО Академия, с участието на американския шеф готвач Джон Кадю, световен посланик на американското месо.Специален гост на събитието бе посланичката на САЩ в България, Херо Мустафа, която, заедно с Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО, официално откри събитието и даде старт и на Американските седмици на веригата.

“За мен храната е един от любимите ми начини за опознаване на местната култура, универсален език, който ни обединява.“, каза посланик Мустафа.

„През последните три години, с помощта и на министерството на земеделието, положихме много усилия, за да подкрепим предлагането на местни продукти, автентични вкусове и рецепти, които ще продължат и занапред.“, каза Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО.

US говеждото влезе в Метро с Херо Мустафа и готвач като рок звезда
US говеждото влезе в Метро с Херо Мустафа и готвач като рок звезда

„Знаем, че нашите клиенти предпочитат това, но заедно с това търсят и международни продукти, за да разнообразят своето меню, сред които е и говеждото месо, което е особено важно за гастрономията.“

Доц. д-р Янко Иванов, заместник-министър на МЗХГ с ресор животновъдство, здравеопазване на животните и политики в агрохранителната верига бе сред гостите на събитието.

Шефът, атрактивен като рок звезда, акцентира върху артикулите -три тип, бол тип, фланк стек и чък рол,
Шефът, атрактивен като рок звезда, акцентира върху артикулите -три тип, бол тип, фланк стек и чък рол,

Кулинарната презентация на Джон Кадю представи говеждо месо от автентичен произход, предлагано за първи път от МЕТРО и все още недостатъчно познато на българския пазар.
Шефът, атрактивен като рок звезда, акцентира върху артикулите – три тип, бол тип, фланк стек и чък рол, подходящи за стекове, но от различни анатомични части на животното.

US говеждото влезе в Метро с Херо Мустафа и готвач като рок звезда
US говеждото влезе в Метро с Херо Мустафа и готвач като рок звезда

С помощта на екипа на МЕТРО Академия българските ресторантьори и готвачи се запознаха с техники на транжиране и подготовка на месото и приготовлението му, даващи възможност максимално и по най-ефективен начин да се използва качественият продукт.Големият интерес към кулинарната демонстрация бе провокиран от все по-налагащите се в българските ресторанти качествени говежди меса, при които са важни произходът, начинът на отглеждане и породата на животните.

А също така и разнообразните видове кулинарни сечения, ставащи популярни сред българските ценители на хубавата храна, с американските си наименования, като рибай, контрафиле (стриплойн), ребра (шорт рибс), ръмп стек, фланк стек и др.Към момента американското говеждо месо, което МЕТРО предлага е с произход от Айова, Небраска и Дакота.

 „Търсенето на качествени говежди меса в България става все по-голямо, като разнообразието в сечения и произход е много важно за българските ресторантьори.“, казва Ивайло Пенев, търговец Месо в МЕТРО.

„Днес промотираме асортимента си от САЩ, но предлагаме много качествени меса и от Ирландия, Холандия, Уругвай, Аржентина и Бразилия. Естествено имаме и качествен Black Angus, отгледан в България“.  

Съединените щати са най-големият производител на говеждо месо в целия свят. От пасището до чинията , цялата хранителна верига работи заедно, за да осигури висококачествено и здравословно говеждо месо за потребителите.  Месото, доставяно в МЕТРО, е от млади говеда на възраст под 30 месеца, хранили се основно с фураж и зърно.Месото е чисто и безопасно, казват експертите по качество на МЕТРО, защото в САЩ е забранено използването на стимулатори на растежа.  Голяма част от неговото разнообразие МЕТРО ще представи по време по време на протичащите през февруари Американски седмици в магазините на веригата.

Реклама

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.