ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика

ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика
ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика

Американският бранд вече е предпочитан от българските популярни лица

Преди броени дни пред лекари, естетични специалисти и журналисти беше представен козметичният бранд ZO® Skin Health. Специални гости на събитието бяха певицата Ирина Флорин, актрисата Деси Бакърджиева и телевизионната водеща Ева Веселинова.

ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика
ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика. Специални гости на събитието бяха певицата Ирина Флорин, актрисата Деси Бакърджиева и телевизионната водеща Ева Веселинова

Обучителна лекция изнесоха Ваня Бусе – главен трейнър на ZO® Skin Health, отговарящ за обученията в Европа, Африка и Близкия изток с над 16-годишен опит, и д-р Нардин Йохана, пластичен хирург от Египет. Доктор Нардин Йохана е завършила обучението си с отличие в Канада и притежава над 15-годишен опит като пластичен хирург и естетичен доктор.

От 10 години в практиката си работи с продуктите на ZO® Skin Health и от 4 години е част от практикуващите трейнъри на компанията.

Кои са ZO® Skin Health?

ZO® Skin Health е американска марка медицинска козметика от най-висок клас. Създадена е през 2005 г. от дерматолога д-р Зейн Обаджи, който в продължение на 35 години е пионер в усъвършенстваните решения за грижа за кожата. Тези решения са базирани на неговата философия за създаване на здрава кожа, а не просто за лечение на болести и увреждания.

Именно визионерският подход на д-р Обаджи е сред нещата, които му спечелват международна репутация на водещ авторитет в областта на здравето и подмладяването на кожата.

През 2007 г. д-р Зейн Обаджи стартира своята линия продукти с Nordstrom, последвана през 2011 г. от терапевтичната линия ZO Medical. Година по-късно д-р Обаджи обединява двете линии и създава сегашните терапии както за работа в клиники, така и за домашна терапия за възстановяване и поддържане на здравето на кожата.

Компанията се разраства бързо и от малък семеен бизнес се превръща в световен бранд, разпространен в над 100 държави. През 2016 г. ZO® Skin Health по пазарен дял заема първо място в Европа и второ в САЩ. 

ZO® Skin Health разполага с богато портфолио от продукти, покриващи нуждите на всеки човек без разлика на възраст, народност, пол и начин на живот. Компанията има линия за всеки кожен проблем като акне, стареене, пигментации, розацея, мазна, суха, дехидратирана или раздразнена кожа.

Предлаганите от ZO® Skin Health продукти действат на клетъчно ниво, помагайки на клетките да регенерират, стимулират фибробластите да произвеждат колаген и еластан, а гликозаминогликаните да увеличат количествата хиалуронова киселина, което хидратира кожата от вътре навън.

Корпоративната философия на ZO® Skin Health включва и защитата на пациента от достъп до продукти с изтекъл срок на годност или измамни продукти, продавани от неоторизирани от ZO® Skin Health търговци на дребно.

Поради тази причина продуктите на ZO® Skin Health се предлагат само чрез фирмения лекарски онлайн магазин и оторизирани лекари.

Дистрибутор на продуктите на ZO® Skin Health за България е Global Aestetics. Продуктите на ZO® Skin Health могат да се открият в елитните естетични клиники у нас.

ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика
ZO® Skin Health – нов стандарт в медицинската козметика

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.