Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София

Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София
Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София

Институт Конфуций, София бе  домакин на премиерното събитие, което събра почитатели на китайските култура, традиции и технологии от цял свят.

Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София
Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София

Институт Конфуций – София, в сътрудничество с дипломатическата напитка на Китай – Moutai, автомобилните компании Donfeng и Haval, както и мобилният гигант Huawei и в партньорство с Китайско посолство, организира събитие на тема „Дни на китайската култура и технологии”.

Целта на събитието бе да предостави възможност на публиката да научи повече за Институт Конфуций – София, като се запознае с китайския език, технологии и култура, да разгледа института и да посети учебните зали.

Десетките гости на Института от цял свят се запознаха с графика на курсовете и узнаха повече за бързото развитие и постиженията на Института през последните години.

Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София
Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София

Надяваме се чрез това събитие Институт Конфуций да привлече интереса на повече хора, да подобри качеството на преподаване, да откликне по-добре на практическите нужди на хората, да стимулира приятелството между България и Китай и, не на последно място, да заздрави позициите си в България.

В нашите учебни центрове китайски език изучават множество млади хора, част, от които вече са приети в престижни китайски университети. Добре дошли и останете в плен на китайските магия, дух, култура и традиции.“ – обяви в приветственото си слово директорът на Института от българска страна – Аксиния Колева.

Калиграфско шоу, шоу на чаеното изкуство и демонстрация на традиционно китайско облекло, Тай Чи Чуан демонстрация и шоу на фолклорния китайски музикален инструмент Xun, както и шоу с волани бяха само част от атракциите за гостите.

Приветствие към гостите отправиха и г-н Влад Гицоайка – представител на една от най-популярните марки байдзиу в света – Маутай, от страна на Чайна Мотор Къмпани – г-жа Петя Николова – Директор, както и г-н Борис Карпузов – Мениджър продажби, логистика и оригинално производително оборудване на иновативния китайски автомобилен гигант Donfeng.

Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София
Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София. Влад Гицоайка

Гости и посетители се насладиха на прекрасна  китайска кухня, а всеки желаещ имаше възможността да се включи в премиерен тест драйв на мощните автомобили, произведени в Китай и представени за първи път в България.

Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София
Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София

За любителите на спортовете на открито бяха представени електрическите велосипеди Arrow Bike, на които се зарадваха най-младите посетители на Дните на китайската култура и технологии.

По традиция, като всеки празник на китайските обичаи бе отбелязан с наздравица Маутай. Импровизираният бар на мистериозното байдзиу се превърна в истинска атракция.

Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София
Китай между културата и новите технологии в първия тематичен фестивал в София

Гости от Австрия, Германия, Великобритания, Холандия и България се насладиха на хитовите коктейли и знаменитите шотове чист китайски еликсир от напитката на дипломацията в Китай.

Байдзиу е вид спиртна напитки, произвеждана от сорго, отпреди повече от 2000 години. Сорго е вид житна култура, която издържа на засушаване и не съдържа глутен.

Маутай (Moutai) е една от най-популярните марки байдзиу, носеща името на едноименното планинско градче Маотай в югозападен Китай, провинция Гуейджоу. Също така е националната гордост на Китай, както и символ на качество и престиж.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.